Towar zamówiony do godziny 16:00 wysyłamy tego samego dnia.
126-0210 Olej silnikowy MOBIL DELVAC 15W40 MX ESP 20L E9
Olej silnikowy MOBIL DELVAC 15W40 MX ESP 20L E9126-0210
Olej MOBIL DELVAC MX ESP 15W-40 został dopuszczony przez następujących producentów urządzeń:
Allison TES-439
Olej Mobil Delvac MX ESP 15W-40 spełnia lub przewyższa wymagania:
ACEA E7
ACEA E9
Produkt posiada dopuszczenia następujących producentów:
Detroit Detroit Fluids Specification 93K222
Detroit Fluids Specification 93K218
DEUTZ DQC II-10 LA
Mack EO-N Premium Plus 03
Mack EO-O Premium Plus
MACK EOS-4.5
MAN M 3575
MB-Approval 228.31
RENAULT TRUCKS RLD-3
VOLVO VDS-4.5
VOLVO VDS-4
VOLVO VDS-3
VOLVO VDS-2
Produkt jest rekomendowany przez ExxonMobil do stosowania w aplikacjach wymagających:
API CG-4
API CF-4
API CF-2
API CF
Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji branżowych i producentów urządzeń:
API CK-4
API CJ-4
API CI-4 PLUS
API CI-4
API CH-4
API SN
API SM
API SL
CATERPILLAR ECF-3
Cummins CES 20086
ISUZU DEO (samochody z DPD )
MAN M 3275-1
Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji: JASO DH-2
Właściwości fizykochemiczne
Klasa lepkości: SAE 15W-40
Popiół siarczanowy, [%wag.], ASTM D874: 0.9
Temperatura zapłonu w tyglu otwartym, Cleveland Open Cup, [°C], ASTM D92: 225
Lepkość kinematyczna w 100°C, [mm2/s], ASTM D445: 14,1
Lepkość kinematyczna w 40°C, [mm2/s], ASTM D445: 109
Temperatura płynięcia, [°C], ASTM D97: -33
Liczba zasadowa TBN, [mgKOH/g], ASTM D2896: 9,8
Wskaźnik lepkości, ASTM D2270: 130
Zastosowania
Rekomendowany przez ExxonMobil do następujących zastosowań:
- Wysokoobciążone silniki Diesla, w tym nowoczesne, niskoemisyjne silniki Euro V/VI wyposażone w systemy emisji spalin i technologie użytkowe takie jak: filtry cząstek stałych (DPF), selektywną redukcję katalityczną (SCR), układy ciągłej regeneracji (CRT), utleniający reaktor katalityczny (DOC) oraz system recyrkulacji spalin (EGR).
- Wysokowydajne silniki wysokoprężne, w tym turbodoładowane konstrukcje z systemem EGR oraz silniki wysokoprężne wykorzystujące starsze, wolnossące konwencjonalne konstrukcje.
- Pojazdy użytkowe oraz maszyny robocze pracujące w budownictwie, górnictwie, kamieniołomach i w rolnictwie.
- Pojazdy użytkowe pracujące w warunkach wysokich prędkości/wysokich obciążeń oraz pojazdy pracujące na krótkich dystansach.
- Maszyny robocze pracujące w warunkach niskich prędkości/wysokich obciążeń.
- Wysokowydajne silniki benzynowe oraz tabor mieszany.
- Urządzenia zasilane silnikami Diesla amerykańskich i europejskich producentów sprzętu OEM.