Towar zamówiony do godziny 16:00 wysyłamy tego samego dnia.

Olej silnikowy MOBIL DELVAC 15W40 MX ESP 20L   E9
126-0210.00_18022215473547MAGDA.JPG

Olej silnikowy MOBIL DELVAC 15W40 MX ESP 20L E9
126-0210

    Olej MOBIL DELVAC MX ESP 15W-40 został dopuszczony przez następujących producentów urządzeń:

    Allison TES-439



    Olej Mobil Delvac MX ESP 15W-40 spełnia lub przewyższa wymagania:

    ACEA E7

    ACEA E9



    Produkt posiada dopuszczenia następujących producentów:

    Detroit Detroit Fluids Specification 93K222

    Detroit Fluids Specification 93K218

    DEUTZ DQC II-10 LA

    Mack EO-N Premium Plus 03

    Mack EO-O Premium Plus

    MACK EOS-4.5

    MAN M 3575

    MB-Approval 228.31

    RENAULT TRUCKS RLD-3

    VOLVO VDS-4.5

    VOLVO VDS-4

    VOLVO VDS-3

    VOLVO VDS-2



    Produkt jest rekomendowany przez ExxonMobil do stosowania w aplikacjach wymagających:

    API CG-4

    API CF-4

    API CF-2

    API CF



    Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji branżowych i producentów urządzeń:

    API CK-4

    API CJ-4

    API CI-4 PLUS

    API CI-4

    API CH-4

    API SN

    API SM

    API SL

    CATERPILLAR ECF-3

    Cummins CES 20086

    ISUZU DEO (samochody z DPD )

    MAN M 3275-1

    Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji: JASO DH-2

    Właściwości fizykochemiczne

    Klasa lepkości: SAE 15W-40

    Popiół siarczanowy, [%wag.], ASTM D874: 0.9

    Temperatura zapłonu w tyglu otwartym, Cleveland Open Cup, [°C], ASTM D92: 225

    Lepkość kinematyczna w 100°C, [mm2/s], ASTM D445: 14,1

    Lepkość kinematyczna w 40°C, [mm2/s], ASTM D445: 109

    Temperatura płynięcia, [°C], ASTM D97: -33

    Liczba zasadowa TBN, [mgKOH/g], ASTM D2896: 9,8

    Wskaźnik lepkości, ASTM D2270: 130

    Zastosowania

    Rekomendowany przez ExxonMobil do następujących zastosowań:

    - Wysokoobciążone silniki Diesla, w tym nowoczesne, niskoemisyjne silniki Euro V/VI wyposażone w systemy emisji spalin i technologie użytkowe takie jak: filtry cząstek stałych (DPF), selektywną redukcję katalityczną (SCR), układy ciągłej regeneracji (CRT), utleniający reaktor katalityczny (DOC) oraz system recyrkulacji spalin (EGR).

    - Wysokowydajne silniki wysokoprężne, w tym turbodoładowane konstrukcje z systemem EGR oraz silniki wysokoprężne wykorzystujące starsze, wolnossące konwencjonalne konstrukcje.

    - Pojazdy użytkowe oraz maszyny robocze pracujące w budownictwie, górnictwie, kamieniołomach i w rolnictwie.

    - Pojazdy użytkowe pracujące w warunkach wysokich prędkości/wysokich obciążeń oraz pojazdy pracujące na krótkich dystansach.

    - Maszyny robocze pracujące w warunkach niskich prędkości/wysokich obciążeń.

    - Wysokowydajne silniki benzynowe oraz tabor mieszany.

    - Urządzenia zasilane silnikami Diesla amerykańskich i europejskich producentów sprzętu OEM.
    731.11cena netto
    899.27sztcena brutto
    ilość
    Dodaj do koszyka