Shell Spirax S6 AXME 75W-90Syntetyczny olej przekładniowy spełniający normę GL-5 zapewniający oszczędność paliwa do wielu
zaawansowanych zastosowań
Shell Spirax S6 AXME 75W-90 to wyjątkowy olej przedłużający żywotność najnowszych układów przeniesienia
napędu pracujących pod dużym obciążeniem oraz zapewniający oszczędność paliwa.
Formulacja zawierająca bazowy olej syntetyczny oraz nowoczesny i unikalny pakiet dodatków uszlachetniających
wyprodukowany dla Shell poprawia smarowanie układu jezdnego, zapewnia pracę w niskich temperaturach i
znacznie przedłuża żywotność podzespołów oraz wydłuża okresy między wymianami. Został zaakceptowany
przez wielu wiodących producentów jako olej na wydłużone przebiegi.
Właściwości i korzyści
Większa wydajność i mniejsze zużycie paliwa?Odpowiednio dobrany współczynnik tarcia oleju zmniejsza
straty mocy, co obniża temperaturę pracy i skutkuje
zwiększeniem wydajności.
Wydłużony okres pomiędzy wymianami oleju?Doskonały zestaw dodatków uszlachetniających, baza
syntetyczna o wyjątkowej odporność na utlenianie w
połączeniu z obniżona temperatura pracy zapewniają
długotrwałą ochronę przekładni i uszczelnień i umożliwia
wydłużenie okresy między
wymianami oleju.
Większa żywotność sprzętu?Znakomita ochrona przed zużyciem i pittingiem wszystkich
elementów przekładni zapobiega nieprzewidzianym
awariom. Ponadto wyjątkowa odporność na utlenianie
zapobiega niszczeniu uszczelnień wskutek tworzenia się
osadów.
Mniejsze zużycie oleju?Doskonała kompatybilność z uszczelnieniami,
przewyższająca wymagania producentów znacznie
zmniejsza ryzyko wycieków, co w połączniu z wydłużonymi
okresami wymiany skutkuje mniejszym zużyciem oleju w
czasie pracy układu.
Testowany i akceptowany przez wiodących?Wielu wiodących producentów samochodów dostrzegając
zalety oleju Shell Spirax S6 AXME 75W-90 wydało oficjalne
aprobaty dla tego oleju.
Główne zastosowania
Przekładnie i osie napędowe?Wysokoobciążone przekładnie osi napędowych i
niesynchronizowane przekładnie gdzie zalecane są oleje
mineralne lub syntetyczne spełniające normę GL-5/MT-1
Specyfikacje i dopuszczenia:
-SAE J 2360 (PRI GL 0582)
-Volvo 97312
-MAN 342 Typ S1
-MAN GA-2
-Meritor 076-N, Meritor (EU) dla wydłużonych interwałów wymiany
-ZF TE-ML 05B, 12L, 12N, 16F, 17B, 19C, 21B
-Scania STO 2:0 G
-Scania STO 2:0 A FS
-DAF
-Mack GO-J
-API GL-5, MT-1
-S Military MIL-PRF-2105E (wycofany)
-Iveco 18-1805 wydłużone interwały wymiany